...Pirítós

A blogot személyesen kezelem és igyekszem érdekes,friss hírekről posztolni.Ezen kívül megtalálható lesz néhány élménybeszámoló is.Miért Speedz? A válasz egyszerű.Versenyszerűen Gokartozom és szimulátorozom.Az élő versenyzésben igen csak jó eredményeket értem el eddig,és elneveztek Speedy-nek,ami annyit tesz: Gyors.Egyszer regisztráltam egy weboldalra,ahol felhasználónévként megakartam adni a Speedy-t,de a billentyűm angol volt,így Z-t írtam véletlenül,és el is mentettem.Azóta rám ragadt.

...még ropogós

  • MobilKém: Ha valaki aktívan használja a FB és a Google szolgáltatásait akkor gyakorlatilag mindent megtud ró... (2013.12.01. 17:07) Facebook: Kémprogram?!
  • Speedz: Az is gyönyörű.Bár a Duna TV bakiját nem tudja semmi túlszárnyalni: "Dzsenzön Bátön nyerte az Ausz... (2012.08.17. 00:53) Ismét egy RTL Klub baki
  • Speedz: Marha az,aki a világra teremtett.Nem tetszik valami,akkor szevasz,paraszt! (2012.08.15. 16:16) Macskaételen éltek a halott anya kisgyerekei

P.László előzetes letartóztatását meghosszabították

2012.08.15. 19:42 Speedz

Bándy Kata feltételezett gyilkosának előzetes letartóztatását 30 nappal meghosszabbították.P.Lászlót továbbra is fogdában őrzik, a Rendőrség kérésére.

Két hete adtak ki közlemény,miszerint elmeorvosok vizsgálják P.Lászlót,hogy a gyilkosság idejében beszámítási képessége korlátolt volt-e.Ez idő alatt vélhetően elkezdi azt a büntetését letölteni,amit már a gyilkosság előtt meg kellett volna kezdenie.P.László még 2010. Augusztusában és Októberében követett el szabálysértést,mely miatt 40.000 forintra büntették,de nem fizette be,így a bíróság úgy határozott,hogy ülnie kell.

Ha az elmeorvosok úgy is ítélik meg,hogy nem volt beszámítható állapotban a gyilkosság idejében,ez akkor sem lesz enyhítő körülmény.

Az eddig eltelt idő elég volt arra,hogy számos olyan facebook csoport jött létre,mely a halálbüntetés visszahozását követelte,vagy rasszizmusra buzdító tartalmak találhatóak rajtuk.Véleményem szerint ennek az "embernek" már réges rég börtönben kellene ülnie,nyakában egy életfogytiglannal.

Személyes tapasztalatom,hogy Pécs egy igen komoly rétegét arra buzdította ez az eset,hogy a cigányokat irtani,bántani kell.Ez nem helyes,de a reakció érthető.Egy kalap alá venni az összes embert,egy állatsága miatt nem szabad.

Azt viszont nyugodtan kívánhatjuk P.Lászlónak,hogy a börtönben szép,nagydarab cellatársat kapjon,illetve a legkeményebb őröket.

Bár megfogadtam,hogy nem bolygatom fel ezt az ügyet,de -nem csak azért,mert Pécsi lakos vagyok- engem nagyon megrázott a dolog,pedig nem ismertem személyesen sem Katát,sem a családját.Ha nem is ez a legmegfelelőbb módja a részvét kifejezésének,Én még is szeretném őszinte részvétemet nyilvánítani az egész családnak! Nyugodj Békében Kata!

Szólj hozzá!

Címkék: Bándy Kata Ropogós Friss P.László

A bejegyzés trackback címe:

https://speedy.blog.hu/api/trackback/id/tr894714343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása