...Pirítós

A blogot személyesen kezelem és igyekszem érdekes,friss hírekről posztolni.Ezen kívül megtalálható lesz néhány élménybeszámoló is.Miért Speedz? A válasz egyszerű.Versenyszerűen Gokartozom és szimulátorozom.Az élő versenyzésben igen csak jó eredményeket értem el eddig,és elneveztek Speedy-nek,ami annyit tesz: Gyors.Egyszer regisztráltam egy weboldalra,ahol felhasználónévként megakartam adni a Speedy-t,de a billentyűm angol volt,így Z-t írtam véletlenül,és el is mentettem.Azóta rám ragadt.

...még ropogós

  • MobilKém: Ha valaki aktívan használja a FB és a Google szolgáltatásait akkor gyakorlatilag mindent megtud ró... (2013.12.01. 17:07) Facebook: Kémprogram?!
  • Speedz: Az is gyönyörű.Bár a Duna TV bakiját nem tudja semmi túlszárnyalni: "Dzsenzön Bátön nyerte az Ausz... (2012.08.17. 00:53) Ismét egy RTL Klub baki
  • Speedz: Marha az,aki a világra teremtett.Nem tetszik valami,akkor szevasz,paraszt! (2012.08.15. 16:16) Macskaételen éltek a halott anya kisgyerekei

Mit nézz meg ma? - Filmajánló # 2

2012.08.20. 04:31 Speedz

A napokban kezdtem el keresni ismét az idei filmek listájában és célba vettem "A csodálatos Pókember" c. filmet,és nem csalódtam.Rengeteg kritikát kaptak a színészek,illetve,hogy nem tükrözi az előző három rész egyikét sem,de felesleges ezekkel foglalkozni.

Aki gyűjtötte a Pókemberes képregényeket vagy nézte a meséket,annak tetszeni fog.A film ugyanis majdhogynem tökéletes mása ezeknek.Ami nekem különlegesen tetszett,hogy azt a bizonyos hálószövőt jobban megismerhettük,ugyanis az eredeti Pókemberben sem a figura kezéből/csuklójából szőtte a hálót,hanem egy saját fejlesztésű dolog segítségével.Illetve,hogy sokkal nagyobb átéléssel játsszák a főszereplők a szerepeiket,és ez nagyon érezhető a film közben.És nem utolsó sorban kikerült belőle az a marhaság,hogy Peternek a kezét csípte meg a pók. SPOLIER (kijelölés) = Eredetileg a nyakát csípi meg,amikor a Doki egyik laborjába beszökik. =

A szereplőkkel tökéletesen megvoltam elégedve,sőt,nekem jobban is tetszett mint az első három rész szereplői.Peter Parker szerepét Andrew Garfield kapta,Gwen Stacy szerepét pedig felesége,Emma Stone.Aki megkérdezné,hogy hová tűnt Mary Jane Watson,annak javasolnám átfutni az eredeti Pókember történetét.

Felbukkan a sokak által hiányolt "Doki",azaz a Krokodilember.A film elején egy pár percre Peter Parker gyermekkorába csöppenünk,épp amikor a szülei "magára hagyják" (később kiderül miért...) Tehát Ben Parker és May néni neveli föl a roppant intelligens,ámde kicsit szerencsétlen hőst.Szintén szerepel a filmben pár iskolás jelenet is,ahol Parker visszaadja a "pofonokat" Flash Thompson-nak (Chris Zylka).

A filmről alkotott első véleményemet teljes mértékben megcáfolta és az egyik kedvenc filmem lett.

Értékelések:

Port.hu - 7.5

IMDB - 7.6


A másik ajánlásom kissé megérinthet egy-két ember,ezért csak burkoltan egy linkben helyezem el.Filmcím: Ne engedj el! - Szintén Andrew Garfield főszerepében.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Filmajánló Mit nézzek ma

A bejegyzés trackback címe:

https://speedy.blog.hu/api/trackback/id/tr104720970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása